Den bedste måde at modtage gæster

Enkel, imødekommende og automatiseret modtagelse af gæster i dit kontorfællesskab.

Professionelt første indtryk

Receptionen er det første dine gæster oplever, når de ankommer. Vi ved at det er vigtigt at give gæsterne et professionelt og seriøst første indtryk.

Effektiv modtagelse af gæster

Mindre ventetid for gæsterne giver gladere gæster. Og færre forstyrrelser af beboere, der ikke skal have besøg, giver mindre spildtid.

Overblik over gæsterne

Ingen ønsker at gæster vandrer rundt i kontorfællesskabet for at finde den person, de har en aftale med. Med Front Lobby Reception gør du det muligt for dine lejere selv at tage imod deres gæster.

Beboerne bestemmer

Beboerne kan selv styre, hvem der skal modtage notifikationer og have ansvaret for at tage imod gæsterne. Og ved gæsten ikke, hvem de skal møde, kan systemet notificere udvalgte medarbejdere.

Enkelt og direkte

Receptionen er nem at bruge. Gæsterne kan selv tjekke ind og dine beboere får direkte besked om at gæsten er ankommet.

Hvad oplever gæsten?

1.
Vælg den virksomhed, du har en aftale med.
2.
Vælg den person, du skal mødes med.
3.
Personen modtager en besked om, at du er ankommet
4.
Slap af og vent på, at personen kommer og henter dig.

Vil du høre mere?

Vi vil gerne lave receptionen så god som muligt, så vi er endnu ikke helt klar. Men vi sender dig gerne en e-mail, når du kan bruge receptionen - og måske giver vi lidt sneak-peeks undervejs.

Opret en Front Lobby konto
Gratis den første måned, derefter 245 kr. pr mødelokale pr måned